「我要結婚了」的十句話

1. I've got good news for you. I'm getting married.
我有好消息要告訴你。我要結婚了。

2. Guess what? We're getting hitched.
你猜怎麼著?我們要結婚了。

3. I've decide to quit the bachelors' club.
我決定要退出單身漢俱樂部了。

4. I'm thinking about settling down with my girlfriend. We might get married soon.
我打算要跟我女朋友定下來。我們可能很快就會結婚了。

5. My boyfriend popped the question yesterday. I guess he's the one.
我男朋友昨天向我求婚了。我想就是他了。

6. I've decided to day goodbye to my single life.
我決定要告別我的單身生活了。

7. I'm gonna tie the knot with Mary next month.
我跟瑪莉下個月要結婚了。

8. My boyfriend gave me a present last night - an engagement ring!
我男朋友昨晚送給我一件禮物 - 一顆訂婚戒指!

9. My girlfriend and I are taking the plunge.
我女朋友和我豁出去了。(我們鼓起勇氣要結婚了。)

10. We've decided to start a family and a new life together.
我們決定要一起組織家庭並展開新的生活了。
arrow
arrow
    全站熱搜

    viko1316 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()